Stalo žaidimai

Stalo žaidimai 


1. Džiunglių lobiai

Aprašymas: Smagus šeimos stalo žaidimas. Žaidėjai keliauja ratu po džiungles, meta kauliuką, renka auksines monetas ir stengiasi jų neprarasti susidūrę su piratais ar krokodilais.

Žaidimo tikslas / pagrindiniai aspektai:

  • Surinkti daugiausia lobio monetų.
  • Lavina atmintį, dėmesį ir strateginį mąstymą.
  • Žaidėjai juda ratu ir vykdo nurodytas užduotis priklausomai nuo akmens.

Žaidėjų skaičius: 2–4
Amžius: nuo 5 metų
Žaidimo trukmė: apie 20–30 min

2. KidzWish

Aprašymas: Linksmas ir edukacinis žaidimas, kur žaidėjai renka monetas, atlieka užduotis ir atsako į klausimus, pažindami vieni kitus.

Žaidimo tikslas / pagrindiniai aspektai:

  • Surinkti kuo daugiau monetų.
  • Lavina socialinius įgūdžius ir suteikia daug juoko.
  • Žaidėjai atlieka užduotis, seka personažų kelią nuo kūdikio iki paauglio.

Žaidėjų skaičius: 2–8
Amžius: nuo 7 metų
Žaidimo trukmė: apie 30 min

3. 7 pasaulio stebuklai

Aprašymas: Stalo žaidimas, leidžiantis pažinti įspūdingiausius pasaulio stebuklus. Žaidėjai keliauja aplink pasaulį, atsako į klausimus apie žmogaus ir gamtos kūrinius bei renkasi sėkmę ir riziką, siekdami sudėti visą dėlionę.

Žaidimo tikslas / pagrindiniai aspektai:

  • Pirmasis sudėti visą dėlionę.
  • Lavina žinias apie pasaulio stebuklus.
  • Žaidėjai atsako į klausimus, juda žaidimo lentoje ir renkasi riziką.

Žaidėjų skaičius: 2–6
Amžius: nuo 12 metų
Žaidimo trukmė: apie 30–60 min

 

4. Labirintas

Aprašymas: Smagus stalo žaidimas, kuriame žaidėjai lenktyniauja dėl lobių judančiame labirinte. Žaidėjai strateguoja, judina labirinto sienas ir stengiasi surinkti visus savo lobius, užkertant kelią varžovams.

Žaidimo tikslas / pagrindiniai aspektai:

  • Surinkti visus savo lobius pirmam.
  • Lavina strateginį mąstymą, planavimą ir dėmesį.
  • Žaidėjai paeiliui juda per besikeičiantį labirintą, naudojasi papildoma plytele sienoms judinti.

Žaidėjų skaičius: 2–4
Amžius: nuo 8 metų
Žaidimo trukmė: apie 30–45 min

5. Sukčių voratinklis

Aprašymas: Strateginis stalo žaidimas, skirtas mokytis atpažinti finansinius sukčius. Žaidėjai įsijaučia į sukčių gaudytojų vaidmenį ir stengiasi sunaikinti sukčių voratinklį, kartu lavindami finansinį raštingumą. Žaidimas pateikia edukacinę informaciją apie sukčiavimo tipus ir patarimus, kaip apsisaugoti nuo sukčių.

Žaidimo tikslas / pagrindiniai aspektai:

  • Įveikti sukčių voratinklį pirmam.
  • Lavina finansinį raštingumą, dėmesingumą ir strateginį mąstymą.
  • Žaidėjai mokosi atpažinti sukčių veikimo būdus, kartu spręsdami užduotis ir diskutuodami su kitais žaidėjais.

Žaidėjų skaičius: 2–6
Amžius: nuo 12 metų
Žaidimo trukmė: apie 30–45 min

6. Activity Family Classic – Original ir Junior

Aprašymas: Linksmas ir kūrybiškas stalo žaidimas visai šeimai. Žaidėjai paeiliui aiškina žodžius piešdami, rodydami pantomimą arba apibūdindami žodžiais. Kaip užuomina turi būti perduota, nurodo specialus kauliukas – todėl kiekvienas raundas vis kitoks ir pilnas juoko.

Žaidimo tikslas / pagrindiniai aspektai:

  • Teisingai atspėti kuo daugiau sąvokų.
  • Lavina kūrybiškumą, greitą mąstymą ir komandinį bendradarbiavimą.
  • Žaidėjai keičiasi vaidmenimis ir aiškina sąvokas įvairiais būdais.

Žaidėjų skaičius: 3–16
Amžius: nuo 8 metų
Žaidimo trukmė: apie 45 min

 

7. Activity Family Classic

Activity“ – tai linksmas ir kūrybiškas stalo žaidimas, kuriame niekada nebus nuobodu! Žaidėjai turi atspėti sąvokas ar posakius, kuriuos komandos draugai piešia, rodo pantomima arba apibūdina žodžiais.
Žaidėjai pasiskirsto į komandas ir varžosi, kuri pirmoji pasieks finišą. Eilės tvarka kiekvienas komandos narys traukia kortelę ir pagal savo poziciją žaidimo lentoje sužino, kaip turi perteikti užduotį – pantomima, piešiniu ar žodžiu.
Jeigu komanda per nustatytą laiką atspėja sąvoką, ji juda į priekį žaidimo lentoje. Jei ne – lieka vietoje.
Net 2500 skirtingų sąvokų užtikrina, kad kiekvienas žaidimas bus unikalus, kūrybiškas ir pilnas juoko.
Turinys:

  • 440 kortelių su sąvokomis (po 6 sąvokas kiekvienoje),
  • žaidimo lenta,
  • smėlio laikrodis,
  • 4 žaidimo figūrėlės,
  • žaidimo taisyklės lietuvių kalba,
  • reikės popieriaus ir pieštuko piešimo užduotims.
Žaidėjų skaičius: 3–16
Amžius: nuo 8 metų
Žaidimo trukmė: apie 45 min
8. Žinovų klubas

„Žinovų klubas“ – greitas ir azartiškas klausimų-atsakymų žaidimas, sukurtas pagal nuo 2010 m. vykstančių protmūšių idėją. Čia žaidėjai varžosi žiniomis iš penkių temų: Lietuva, Pasaulis, Kalba ir literatūra, Istorija bei Įvairenybės. Temą parenka šešiasienis kauliukas, o tikslas – pirmam surinkti sutartą taškų skaičių.

Puikiai tinka žaisti tiek su šeima, tiek su draugais – žaidimas žadina smalsumą, lavina žinias ir suteikia daug gerų emocijų.

Žaidimo trukmė: apie 30 min.
Amžius: nuo 10 metų.

 

 

9. Rail/Road

„Rail/Road“ – tai paprastas abstraktus strateginis stalo žaidimas dviem žaidėjams, sukurtas 2007 m. Žaidime reikia dėlioti medinius bėgių ir kelių plyteles, stengiantis sujungti savo tinklus ir užblokuoti varžovą.

Žaidimo eiga:
Žaidėjai paeiliui deda po vieną savo plytelę ant medinės lentos. Kiekviena plytelė turi jungtis bent su viena jau esančia – nesvarbu, ar tai kelias, ar geležinkelis. Tikslas – uždaryti lentos sritis taip, kad varžovas nebegalėtų dėti savo plytelių.

Žaidimo tikslas:
Laimi tas, kuris žaidimo pabaigoje turi mažiausiai neišdėliotų plytelių jungčių.

Žaidimo trukmė: apie 20 min.
Žaidėjų skaičius: 2.
Amžius: nuo 6 metų.

 

10. Spręskime problemas

Linksmas ir netikėtumų kupinas žaidimas, kuriame dalyviai dalijasi gyvenimiškomis problemomis ir išklauso draugų patarimų. Kiekvienas renkasi patį kūrybiškiausią ar juokingiausią pasiūlymą, o geriausi patarėjai žengia į priekį. Kas taps tikru „patarimų guru“?

Žaidimo trukmė: apie 30–45 min.
Amžius: nuo 18 metų.

 

11. Lažinkimės?

Linksmas vakarėlių žaidimas, kuriame žaidėjai aiškina žodžius, kuria istorijas, apibūdina įžymybes ar pasakų personažus, kartais stovėdami keistoje pozoje, šokinėdami ar keisdami nuotaiką (isteriškai, linksmai ar piktai). Žaidimas skatina kūrybiškumą, improvizaciją ir suteikia daug juoko visiems dalyviams.

Žaidėjų skaičius: 3–6.
Amžius: nuo 15 metų.
Žaidimo trukmė: apie 45–60 min.

 

12. Kas atsirado ankščiau? Višta ar kiaušinis?

Linksmas ir diskusijas keliantis stalo žaidimas, kuriame žaidėjai spėlioja, kas atsirado anksčiau – objektai, daiktai ar įžymybės. Kortelėse pateikiami teisingi atsakymai kartu su įdomiais faktais. Tikslas – surinkti po vieną kortelę iš kiekvienos šešių kategorijų ir laimėti žaidimą. Žaidime galima mesti iššūkį varžovams, pavogti jų korteles arba rizikuoti prarasti savo.

Žaidėjų skaičius: 2–4.
Amžius: nuo 10 metų.
Žaidimo trukmė: apie 30–45 min.

 

13. Lietuva

Viktorinos tipo stalo žaidimas, kuriame žaidėjai atsakinėja į klausimus apie Lietuvos istoriją, kultūrą, gamtą, geografiją ir sportą. Tikslas – surinkti daugiausia taškų, atsakant į klausimus teisingai. Žaidimas tinka žaisti tiek komandomis, tiek individualiai, skatina žinių pasitikrinimą ir smagų laiko praleidimą.

Žaidėjų skaičius: 2–6.
Amžius: nuo 12 metų.
Žaidimo trukmė: apie 45 min.

 

14. Lietuva žaidimas mažiesiems

Įdomus edukacinis žaidimas, kuriame mažieji žaidėjai atsakinėja į klausimus apie Lietuvos muziką, sportą, geografiją, kultūrą, gamtą ir įvairenybes. Tikslas – surinkti korteles iš visų šešių kategorijų ir eiti link centrinio laukelio. Laimi tas, kuris pirmasis teisingai atsako į papildomus klausimus.

Žaidėjų skaičius: 2–6.
Amžius: nuo 8 metų.
Žaidimo trukmė: apie 30–40 min.

 

15. Alias Crazy

Linksmas vakarėlių žaidimas, kuriame žaidėjai aiškina žodžius įvairiais išradingais būdais – stovėdami keistoje pozoje, šokinėdami, pasikeitę nuotaiką ar net vaidindami garsenybes! Kiekvienas turas kupinas netikėtumų, o nugalėtoju tampa komanda, pirmoji pasiekusi finišo laukelį lentoje.

Pagrindiniai aspektai:

  • Žaidėjai aiškina žodžius pagal kortelėje nurodytas sąlygas.
  • Kiekvienas teisingai atspėtas žodis leidžia komandai judėti pirmyn.
  • Praleidus ar suklydus – tenka judėti atgal.
  • Laikas ribotas – smėlio laikrodis nulemia tempą!

Žaidėjų skaičius: nuo 4 (2 ar daugiau komandų).
Amžius: nuo 15 metų.
Žaidimo trukmė: apie 45 min.

 

16. Junior Alias

Komandinis žodžių aiškinimo žaidimas vaikams. Žaidėjai paeiliui aiškina žodžius ar paveikslėlius, stengdamiesi, kad komanda spėtų kuo daugiau per smėlio laikrodžio laiką. Galima naudoti sinonimus, antonimus ar garsus, bet negalima sakyti pačio žodžio ar jo dalies. Kiekvienas teisingas atsakymas leidžia judėti į priekį, o klaidos ar praleisti žodžiai – atgal. Laimi komanda, pirmoji pasiekusi finišą.

Žaidėjų skaičius: nuo 2 komandų.
Amžius: nuo 8 metų.
Žaidimo trukmė: ~30 min.

 

17. Alias Piešk

Alias Piešk – žaidimas vaikams ir šeimai, kuriame reikia ne žodžiais, o piešiniais paaiškinti kortelėje pateiktus žodžius ar sąvokas. Kuo daugiau žodžių komanda nupiešia ir atspėja, tuo daugiau žingsnių judama žaidimo lentoje. Laimi komanda, kuri pirmoji pasiekia finišą.

Žaidėjų skaičius: 2+

Rekomenduojamas amžius nuo: 5 m.

Žaidimo trukmė: ~30–45 min.

 

18. Alias – pasakyk kitaip!

Pasiimk savo mėgstamiausią žaidimą į kelionę – skrydis lėktuvu, važiavimas traukiniu ar autobusu tau tikrai neprailgs! Žaidimas puikiai tinka tiek naujų draugų paieškai, tiek smagiam laikui su dideliais Alias mėgėjais.

Alias – tai žodžių aiškinimo žaidimas, žaidžiamas komandomis, kurių kiekvienoje yra du ar daugiau žmonių. Žaidimo tikslas – paaiškinti žodžius KITAIP savo komandos draugams, nepasakant jų tiesiogiai.

Alias – puikus būdas lavinti minčių raiškos gebėjimus ir tobulinti kalbėjimo įgūdžius. Tobulėkite, juokitės ir smagiai leiskite laiką kartu!

Sudėtis: žaidimo lenta, blonknotas, 50 dvipusių kortelių, pieštukas, smėlio laikrodis.

Amžius: nuo 7 metų.
Žaidėjų skaičius: 4 ir daugiau.
Žaidimo trukmė: ~30 min.

19. Resi und Rudi Ringel – spalvingos vabalėlių lenktynės!

Kiekvienas žaidėjas gauna savo vabalėlį, sudarytą iš spalvotų segmentų su skirtingai spalvota galva. Metant spalvotą kauliuką, vabalėlis juda į priekį pagal išmestas spalvas, o iškritus galvos spalvai galima pastatyti kliūtį varžovui. Laimi tas, kurio vabalėlis pirmasis pasiekia finišą!

Žaidėjų skaičius: 2+
Amžius: nuo 5 metų.
Žaidimo trukmė: ~15–30 min.

20. Auksinis protas. Grandinėlės

Intelektinis žaidimas visai šeimai, paremtas TV žaidimo „Auksinis protas“ rungtimis. Žaiskite vienas prieš vieną arba komandose ir rinkite grandinėles, atsakydami į klausimus. Kas surinks ilgiausią grandinėlę – tas ir laimės!

Sudėtis: 300 tekstinių grandinėlių, 30 vaizdinių grandinėlių, 100 grandelių, laikrodis, taisyklių knygelė.

Žaidėjų skaičius: 2–4.
Amžius: nuo 14 metų.
Žaidimo trukmė: ~45 min.


21. Ghost Blitz

Greitas ir smagus vikrumo žaidimas visai šeimai. Ant stalo padedami penki mediniai daiktai: baltas vaiduoklis, žalia butelis, pilka pelytė, mėlyna knyga ir raudona kėdė.

Atverčiama korta su dviem daiktais – jūsų užduotis kuo greičiau pagriebti „teisingą“ objektą:

  • Jei vienas daiktas atitinka spalvą – griebkite jį.

  • Jei abu daiktai neteisingos spalvos – suraskite daiktą, kurio spalvos ir tipo kortelėje nėra.

Pirmasis teisingai pasirinkęs daiktą gauna kortelę. Netikslus pasirinkimas reiškia, kad reikia atiduoti vieną kortelę. Žaidimą laimi daugiausiai kortelių surinkęs žaidėjas!

Žaidėjų skaičius: 2–8.
Amžius: nuo 8 metų.
Žaidimo trukmė: ~15 min.

22. Jausmų miškas

Jausmų miškas – kūrybiškas ir lavinantis žaidimas vaikams bei jaunimui. Žaidėjai mokosi bendradarbiauti, greitai mąstyti ir priimti sprendimus, smagiai leidžiant laiką.

Žaidimo eiga: žaidėjai sėdi ratu, vedėjas paaiškina taisykles ir paskirsto užduotis. Kiekvieno turo metu atliekamos užduotys, renkami taškai arba spėjami atsakymai. Laimi tas, kuris surenka daugiausia taškų arba pirmas įvykdo užduotį.

Žaidėjų skaičius: 2+.
Amžius: nuo 6 metų.
Žaidimo trukmė: ~20–30 min.

23. Domas ir Tomas. Mokyklos detektyvai

Komandinis stalo žaidimas vaikams nuo 7 metų ir visai šeimai, įkvėptas Tomo Dirgėlos populiariosios knygų serijos. Žaidėjai taps mokyklos detektyvais Domas, Tomas, Upė ir jų draugais, spręs 12 naujų bylų, o kai kuriose – net paties rašytojo dalyvavimas!

Žaidimas kupinas netikėtumų, istorijos vingiuose slypinčių paslapčių ir smagių iššūkių – būkite budrūs, nes net saldumynų kioske gali įvykti netikėtumas.

Sudėtis: žaidimo lenta (22 dalys), bylų knygelė, bylų kortelių vokas, taisyklių priminimo korta su kauliukų skaičiavimo liniuote, smėlio laikrodžio kortelė, 6 veikėjų figūrėlės, 3 kauliukai, 24 užuominų žetonai, 10 smėlio laikrodžio žetonų, energijos žymeklis.

Žaidėjų skaičius: 2–6.
Amžius: nuo 7 metų.
Žaidimo trukmė: ~45–60 min.

24. Mergaitė su šautuvu

Smalsumą žadinantis stalo žaidimas „Mergaitė su šautuvu“ parengtas pagal populiarią to paties pavadinimo Mariaus Marcinkevičiaus ir Linos Itagaki knygą. Žaidimas skirtas visai šeimai, tad visi kartu įsijauskite į partizano vaidmenį ir sugalvokite geriausią būdą nugalėti priešą.

Žaidimo tikslas – žaidžiant vienoje komandoje ir paeiliui atliekant ėjimus, sėkmingai įvykdyti 1 misijos kortos ir 4 atsargų kortų užduotis.

Žaidimas skirtas: 2–5 žaidėjams.
Žaidėjų amžius: nuo 10 metų
Žaidimo trukmė ~45 min.

25. Močiučių Palanga
Stalo žaidimas, nukeliantis į smagią ir sentimentų pilną Palangą. Tapkite poilsiautojais, apsilankykite pas legendines močiutes, lankykite miesto įžymybes ir varžykitės dėl „kiečiausio poilsiautojo“ titulo!

Žaidimas lengvai paruošiamas, tinka kelionėms ir gali būti žaidžiamas su vaikais, nes turi kelias taisyklių versijas.

Žaidėjų skaičius: 2+.
Amžius: nuo 7 metų.
Žaidimo trukmė: ~30–45 min.

26. Sveikas maistas

Ugdomasis žaidimas 4–5 metų vaikams, sukurtas pagal ikimokyklinio ugdymo programas. Dėžutėje rasite 26 paveikslėlių korteles ir žaidimo aprašymą.

Žaisdamas vaikas:

  • sužino apie sveikatai naudingus ir žalingus maisto produktus,

  • ugdosi sveikatos saugojimo įgūdžius,

  • reiškia savo nuomonę, grupuoja ir apibendrina,

  • plečia žodyną, lavina loginį mąstymą bei dėmesį.

Žaidimas skatina vaiko ir suaugusiojo bendravimą bei savarankišką veiklą.

Dailininkė: Dileta Vitkuvienė
Žaidėjų skaičius: 1+
Amžius: 4–5 m.
Žaidimo trukmė: ~15–20 min.

27. Kosmoso kortelės

20 tvirtų mokomųjų kortelių, skirtų vaikams pažinti kosmoso objektus žaismingai. Vienoje pusėje – objektas, kitoje – pavadinimas ir įdomūs faktai. Lavina žodyną, dėmesį, loginį mąstymą ir kūrybiškumą.

Objektai: Saulė, Merkurijus, Venera, Žemė, Marsas, Jupiteris, Saturnas, Uranas, Neptūnas, Saulės sistema, Mėnulis, Paukščių Takas, Asteroidas, Meteorų lietus, Kometa, Juodoji skylė, Pašvaistė, Observatorija, Astronautas, Tarptautinė kosminė stotis.

Amžius: 3+

29. Mano jausmai

Ugdomasis žaidimas 3–4 metų vaikams, sukurtas pagal ikimokyklinio ugdymo programas. Dėžutėje rasite 28 paveikslėlių ir simbolių korteles bei žaidimo aprašymą.

Žaisdamas vaikas:

  • ugdosi gebėjimą atpažinti jausmus pagal veido išraišką,

  • kaupia emocinę patirtį,

  • reiškia savo nuomonę,

  • plečia žodyną, pažįsta ir naudoja simbolius,

  • lavina loginį mąstymą bei dėmesį.

Žaidimas skatina vaiko ir suaugusiojo bendravimą bei savarankišką veiklą.

Žaidėjų skaičius: 1+
Amžius: 3–4 m.
Žaidimo trukmė: ~15–20 min.

30. Grimasos

Rinkinį sudaro 72 kortelės:

  • 18 didelių raudonos nugarėlės kortelių

  • 18 mažų raudonos nugarėlės kortelių

  • 18 didelių žalos nugarėlės kortelių

  • 18 mažų žalos nugarėlės kortelių

Žaidimas moko vaikus žaisti grimasas ir išreikšti įvairias emocijas veido išraiškomis. Vienas žaidėjas rodo grimasas, kitas turi atpažinti ir surinkti atitinkamas mažas korteles.

Žaidėjų skaičius: 2–4
Amžius: nuo 6 metų
Žaidimo trukmė: priklauso nuo išdalintų kortelių skaičiaus

Galima žaisti įvairiais būdais, pritaikant taisykles vaikų amžiui, o grimasos suteikia daug linksmų akimirkų!


31. Melagienos

Satyrinis vaidmenų žaidimas suaugusiems, kviečiantis pasižiūrėti į melagienų kūrimą iš satyros perspektyvos ir paskatinti diskusiją apie dezinformaciją bei medijų raštingumą. Žaidėjai įsijaučia į paslaptingus veikėjus, varžosi kuriant įtikinamas istorijas ir matuoja, kaip toli gali nueiti gandas — viskas žaidimo ribose ir diskusijai po partijos.

Žaidėjų skaičius: 3–6.
Amžius: nuo 16 metų.
Žaidimo trukmė: ~20 min.

32. Byla baigta 2

Detektyvinių galvosūkių žaidimas suaugusiems, leidžiantis tyrinėti tarpukario Lietuvos kriminalines istorijas, paremtas tikrais faktais. Žaidėjai įsijaučia į tyrėjų vaidmenį, nagrinėja ikiteisminio tyrimo medžiagą ir sprendžia bylas iki nustatyto laiko.

Amžius: 18+
Žaidėjų skaičius: 1+
Žaidimo trukmė: priklauso nuo bylos


33. Kakės Makės emocijų ir jausmų kortelės

Žaisminga priemonė vaikams ir visai šeimai pažinti jausmus, mokytis juos įvardinti ir tinkamai išreikšti. Kortelės padeda pradėti pokalbius, dalintis mintimis ir stiprinti tarpusavio santykius.

Rinkinyje:

  • 20 jausmų ir emocijų kortelių su trumpais apibūdinimais

  • 20 klausimų kortelių pokalbiams su vaikais

  • 10 veiklos kortelių žaismingam emocijų išreiškimui

Amžius: nuo 4 metų
Tikslas: mokytis, žaisti ir bendrauti

35. 6 ima!

Greitas ir smagus kortų žaidimas, kuriame svarbiausia strategija ir sėkmė. Žaidėjai deda kortas į keturias eiles, laikydamiesi taisyklių, ir stengiasi surinkti kuo mažiau kortų, nes kiekviena suteikia minusinius taškus. Žaidimas baigiasi, kai kas nors surenka daugiau nei 66 taškus – laimi turintis mažiausiai taškų.

Žaidėjų skaičius: 2–10
Amžius: nuo 8 metų.
Trukmė: ~45 min.
Leidėjas: Brain Games.

36. Galvosūkių kortelės. Alfa kartos vaikams

Linksmas ir lavinantis žaidimas vaikams nuo 6 metų ir visai šeimai. Rinkinyje 56 dvipusės kortelės su 104 nuotaikingais galvosūkiais, tinkančiais žaisti namuose, šventėse, pamokose ar išvykose.

Kortelės skatina:

  • kritinį mąstymą ir problemų sprendimą,

  • argumentavimo gebėjimus,

  • kūrybiškumą ir smagų laisvalaikį.

Autorius: Aurelija Macijauskienė
Iliustravo: Greta Alice

37. Giant Mikado

Didesnė tradicinio Mikado (Pick-up Sticks) versija, skirta lauko žaidimams. Žaidimo tikslas – surinkti kuo daugiau taškų, imant lazdeles po vieną, nepajudinant kitų.

Žaidimo eiga:

  • Lazdelės išbarstomos ant lygaus paviršiaus.

  • Žaidėjai paeiliui bando paimti po vieną lazdelę, nejudindami kitų.

  • Jei pajudinama kita lazdelė, ėjimas baigiasi.

  • Specialios lazdelės, pvz., Mikado, suteikia daugiau taškų arba gali padėti imti kitas lazdeles.

Žaidėjų skaičius: 2+
Amžius: 6+
Taškų skaičiavimas: pagal lazdelės spalvą/žymėjimą.

Giant Mikado – miklinumo, susikaupimo ir kantrybės reikalaujantis žaidimas, puikiai tinkantis lauke žaisti šeimai ar draugų kompanijai.


38. Akademinis maratonas

Akademinis maratonas – stalo žaidimas, kuriame žaidėjai patiria studento gyvenimą, įveikia įvairius iššūkius – nuo paskaitų ir egzaminų iki socialinių situacijų ir vakarėlių – ir siekia sėkmingai baigti studijas.

Kaip žaisti:

  • Žaidėjai paeiliui meta kauliuką ir juda savo figūrėle žaidimo lentoje.

  • Kiekviename langelyje laukia užduotis ar iššūkis, susijęs su studento gyvenimu (egzaminai, projektai, socialiniai renginiai, nuotykiai).

  • Įveikus užduotį, žaidėjas gali judėti toliau; pralaimėjus – sustoja arba atlieka papildomą veiksmą pagal kortelės nurodymus.

  • Žaidimas baigiasi, kai pirmasis žaidėjas pasiekia diplomo įteikimo šventę – jis tampa žaidimo nugalėtoju.

  • Žaidimas skatina strateginį mąstymą, bendradarbiavimą, juoką ir draugišką konkurenciją.

Amžius: nuo 12 metų
Žaidimo trukmė: apie 45–60 min.
Žaidėjų skaičius: 2–6 žaidėjai